woensdag 6 juni 2012

Essence geuren



Vorige week schijf ik al dat essence nu ook een geur lijnkrijgt. Dat begin juni in de winkel kwam. Dus ik ging gister maar even naar het centrum om te kijken of de essence geuren daar al waren. En ja ze waren er. En ze ruiken allemaal zo lekker. Ik heb er 2 mee genomen, Like a walk in the summer rain en like a first day of spring. Deze 2 zijn allebei L.E en de kleine versie . Daarom heb ik deze gekozen want als ze op zijn komen ze misschien niet weer. Want ik wil ze allemaal wel hebben. Nu ben ik over 2 week jarig dus kan ik de andere misschien wel voor mijn verjaardag vragen. Maar dit zijn de 2 die ik nu al heb ze ruiken zo lekker. de verpakkingen zijn ook zo schattig. wat ook grappig is is dat het lintje op allen doosjes in elkaar overloopt. ik denk dat is de geuren gewoon in de doosjes laat zitten. De doosjes zijn zo vrolijk. Ik ben blij dat ik deze 2 te pakken heb gekregen.


De parfums zijn te koop  bij Kruidvat . De kleine zijn 2.99 en de grote zijn 6,99


Liefs Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten