dinsdag 1 mei 2012

MAX Peach & Hot pink

Deze lipsticks heb ik gekocht bij de action. Ik had er al veel over gelezen. En ik was er zelf wel een benieuwd naar. Dus ik had ze maar even meegenomen. Ik heb wel vaker make-up van de action gehad dat beviel me wel.  De lipsticks van MAX worden verpakt per twee. De lipsticks zelf zien er wel heel goedkoop uit.Dat is wel jammer. ik heb de kleuren Peach en Hot pink






 




De lipsticks hebben een creme finish.
Je moet wel een aantal laagjes aanbrengen voor dat de kleur echt mooi is.  De lipsticks zijn dus mooi op te bouwen, zodat de kleuren steeds wat feller worden


 







De lipsticks zijn tekoop voor de budget prijs van 89 Euro cent bij de action. Er zijn nog veel meer kleuren Mijn favoriet is Peach 




Liefs Chantal 

1 opmerking:

  1. Ik heb ook een aantal lipsticks van dit merk en ben er super blij mee! Super goede pigmentatie en mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen