maandag 21 mei 2012

The 7 Deadly Sins of Beauty


Ik zag laatst een filmpje bij pinkypolish over The 7 Deadly Sins of Beauty. Ik dacht dat is ook wel eens leuk om te doen. Dus bij deze

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik heb niet veel dure dingen maar de duurste is denk ik mijn haarlak van paul mitchell van
€18,90 maar die heb ik niet zelf gekocht.dus de duurste wat beautyproduct wat is zelf gekocht heb is toch mijn mascara van sephora denk ik mijn goedkoopste producten zijn de nagelakjes van de action

Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Dit zijn eigenlijk al mijn mascaras de ene keer zit het heel mooi en de andere keer wil het voor geen meter. Ik denk dat iedereen dat wel kent 







Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
dat is zeker weten mijn parfums. Meestal vergeet ik ze omdat ik haast heb. maar de laatste tijd heb ik wel steeds vaker parfum op.

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

dat is mijn oogpootlood en mascara  als ik dat niet op heb zie ik er heel moe uit


 


Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Dit heeft eigenlijk niets met beauty te maken. Ik niet zo snel naar het uiterlijk. zolang hij naar geen blond haar heeft en ik het goed met hem kan vinden


Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Eigenlijk alles met een zoete geur. daar ben ik echt dol op







Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Eigenlijk alles wel het is altijd wel leuk om nieuwe dingen te krijgen

 Heb je dit ook al een keer gedaan of ga je dit ook nog een eer op je blog zeten.
laat het me even weten vind het altijd leuk om zoiets te lezen 


Liefs Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten