dinsdag 24 april 2012

Mijn favoriete app's #april

Vanaf nu wil ik elke maand mijn 3 favoriete android app's laten zien. Ik heb sinds januari de Samsung galaxy y. Ik ben er heel blij mee. Inmiddels heb ik heel wat leuke app's verzameld.Maar dit zijn mijn favorieten van de ze maand.

One man with camera 
Mijn favoriete camera app. hier maak ik ook foto's mee voor mijn blog 
3 totaal verschillende camera's op basis van de echte:
* Oude Camera
* Lomo camera
* En Onderwater Camera

 
RTL xl
De rtl xl app is ook leuk als je wat gemist heb en wil terug kijken. Alleen is het wil jammer dat het soms wel een paar uur duurt voor dat de aflevering er op staat. Maar als je geen haast heb of gewoon nog een keer gtst wilt zijn is het een leuke app


Bubble Shoot

Hier ben ik echt verslaaft aan. Dit was een van mij eerste app's. Hij is zo leuk. Ik ben nu bij world 3. Ik hoop dat er snel een world 4 komt. 




Dit waren mijn favoriet app's van april

Liefs Chantal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten