maandag 16 april 2012

Het is bijna zo ver

Ze zegen wel eens de laatste loodjes zijn het zwaarst. Dat is ook wel zo. Nog ongeveer 3 Weken en dan begint het examen. nu komen de leraren zuren die proefwerk heb je ook nog niet gedaan en de cijfers moeten woensdag ingeleverd worden. Deze week heb ik 4 proefwerken waarvan ik 2 nu heb gedaan anders heb ik 1 tot 2 proefwerken per week. en moest ik vandaag mijn zorg en welzijn inleveren waar ik nog lang niet mee klaar ben. ik heb nu uitstel gekregen tot morgen maar ik moet vanmiddag ook nog aan het werk. Dus dat schiet ook niet op. Ik probeer het maar zo veel mogelijk af te maken. Kan er ook niets aan doen dat ik zoveel ziek ben geweest. Na het examen mag ik eindelijk geopereerd worden aan mij holtes aan mijn hoofd. Dan heb ik niet meer zo veel hoofd pijn. daarna kunnen weer verder kijken wat we aan mijn ITP kunnen doen  eigenlijk word dit wel een heel negatief bericht. maar aan al dat negatieve kun je ook wel wat positiefs halen. zoals dat ik na het examen veel tijd heb om beter te worden. En dat ik door zorg en welzijn weer een idee heb voor een leuk artikel. maar dat komt later. Nu moet ik echt verder met zorg en welzijn
                              
Liefs Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten